მშობელთა თანხმობის ფორმა

კომპლექსური დავალებები 2020წ

 

მასწავლებელი: სალომე ჯარიაშვილი

კლასი:  6

შედეგი:  1,2,3,4,5,8

თემა: საყვარელი სატელევიზიო პროგრამა

სამიზნე ცნება: ზეპირი კომუნიკაცია

 საკითხი: ფუნქციური მაკროსამეტყველო მოქმედებები: · აღწერა, თხრობა, ახსნა-განმარტება, მსჯელობა.

დავალების პირობა კომპლექსური: ჩაატარე მოკლე გამოკითხვა თანაკლასელებში საყვარელ სატელევიზიო პროგრამებთან დაკავშირებით და დაადგინე რომელი სატელევიზიო პროგრმაა ყველაზე პოპულარული გამოკითხულთა შორის .გამოკითხვის მონაცემები ასახე წრიულ დიაგრამაში, დაყრდნობით მონაცემებზე დაწერე მოკლე ანგარიში და წარუდგინე კლასს.  

ზეპირი გამოსვლისას,

 · წარმოადგინე, რა შეკითხვები დაუსვი მოსწავლეებს;

· დიაგრამაზე გამოიყენა ისაუბრე თანატოლების საყვარელი სატელევიზიო პროგრამები და შეადარე პროცენტული მაჩვენებლები;  

· საუბრისას დაიცავი წარმოთქმა და მახვილები. ჩამოაყენე შენი ანგარიში ნათლად გასაგებად,

ნამუშევრის წარდგენის შემდეგ, ისაუბრეთ,

· რა სტრატეგიები იყენებენ / რა ნაბიჯები გადადიან და განაგრძობენ მუშაობას სხვადასხვა ეტაპზე;

· რას იყენებდით განსხვავებულად ახლო რომ რომ იწყებდეთ კომპლექსურ დავალებაზე მუშაო ბას;

 

 

 

 

 

პრაქტიკული რჩევები და მათი შესყიდვა:

1) .იხმარე სახელმძღვანელო გვერდები46-57 გაიხსენა და გაიმეორე ლექსიკური მარაგი.

2) წინასწარ ჩამოწერე რამდენიმე შეკითხვა კითხვა საყვარელი სატელევიზიო პროგრამის შესახებ, რომლები შენს თანაკლასელებს გამოკითხავ; მაგ (რომელია თქვენი საყვარელი სატელევიზიო პროგრამა ამ პროგრამებს შორის ფილმები, ვიქტორინული შოუები, ახალი ამბები, მულტფილმები)

3) ჩაატარე შენი თანაკლასელების გამოკითხვა; ჩაინიშნე პასუხები და ყოველ კითხვას, რაც შეეხება მონაცემებს, სასურველია გამოიყენო ცხრილი ისე, რომ მოხდეს მოხერხებული მონაცემების ორგანიზება

ნახე რესურსი! მონტაჟების შეგროვება ცხრილის სახის კითხვების ორგანიზებით

4) დააკვირდი შენს შეგროვებულ მონაცემებს და დახატე წრიული დიაგრამა (იხ. მაგალითი)

ან გამოიყენე Word-- ის ფორმაში  ნახე რესურსი დიაგრამის გაკეთება ვორდში

5) დააჭირეთ ინფორმაციას მოცემულ წრიულ გრაფაში და გაეცით პასუხები ქვემოთ მოცემულ კითხვებზე:

რომელი სატელევიზიო პროგრამა მოსწონს ყველაზე მეტ მოსწავლეს?

 რომელი სატელევიზიო პროგრმა მოსწონთ ყველაზე ნაკლებად?

რომელი  სატელევიზიო პროგრმა მოსწონს მოსწავლეების 10% -ს?

დ. რომელი სატელევიზიო პროგრამა მოსწონთ გოგონების უმრავლესობას?

ე. რომელი სატელევიზიო პროგრამა მოსწონთ ბიჭების უმრავლესობას?

ვ. რომელი სატელევიზიო პროგრესი არის ყველაზე პოპულარული   გამოკითხული მოსწავლეები შორის?

ა. რომელი სატელევიზიო პროგრამები მოსწონთ ყველაზე მეტად სტუდენტებს? 

ბ. რომელი სატელევიზიო პროგრამები მოსწონს ნაკლებად სტუდენტებს? 

რომელი სატელევიზიო პროგრამები მოსწონს სტუდენტების 10% -ს? 

დ. რომელი სატელევიზიო პროგრამები მოსწონთ ყველაზე მეტად გოგონებს? 

ე. რომელი სატელევიზიო პროგრამები მოსწონთ ყველაზე მეტად ბიჭებს? 

ვ. რომელი სატელევიზიო პროგრამები  არის ყველაზე პოპულარული მოსწავლეებში?

 

6) დაწერეთ მოკლე აღწერა (ანგარიში)  ზემოთ მოცემულია კითხვების დახმარება და წარუდგინე იგი შენ თანაკლასელებ ს. ჩემი კვლევის თანახმად, მე მაქვს გარკვეული ინფორმაცია ჩემს კითხვებზე: თეკლას უყვარს ახალი ამბები და რობიც / რომ შევაჯამოთ 2 სტუდენტს სიახლეები. ჩემი კვლევის თანახმად, გოგონების 10% უყვარს მულტფილმები.

 

კომპლექსურ დავალებას ერთად ერთვის პორების რუბრიკები:

დანართი 1

კრიტერიუმი

დიახ

ნაწილობრივ

არა

1

პრეზენტაციამ  გამოიწვია აუდიტორიის დაინტერესება

 

 

 

2

გამოცხადებული   კომუნიკაციის არავერბალური ხერხები

 

 

 

3

საუბრისას დავიცავი ინტონაცია და მახვილები

 

 

 

4

პრეზენტაციისას ვიყავი თვითდაჯერებული და ვფლობდი აუდიტორიას

 

 

 

 

 

 

 

 

დანართი N2

შეფასება

1-2

3-5

6-7

8-10

შესავალი

ტრაფარეტული და უინტერსოა .

არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების , მაგრამ ყურადღებით ვერ იპყრობს .

საინტერსოდ არის მოწოდებული და შეესაბამება შინაარს .

ეფექტურია , არ არის ტრაფარეტული , იპყრობს აუდიტორიას .

თემის გასაგებად წარმოდგენა

ბუნდოვანია , საუბრობს დაბნეულად .

მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები , გთხოვთ დამატებით განმარტებულიყო .

გასაგებია , მაგრამ არ არის ხარვეზები , თხოვს დაზუსტებას .

საინტერესო საკითხები ნათელი და გასაგებია , დამახსოვრებულია .

აზრის თანმიმდევრულად გადმოცემა (ლოგიკურად გადმოცემა)

ლოგიკა დარღვეულია , არ არის კავშირი ნაწილებს შორის

ზოგადად ნაწილს აკლია ლოგიკურობა , ზოგჯერ არათანმიმდვრულია .

რადგან ლოგიკური და თანმიმდევრულია ,

მაგრამ მკაფიოდ არ გამოყოფს საკითხებს .

ლოგიკური და კარგად გამოყენებული ია

არგუმენტაცია

არ აქვს არგუმენტები

არგუმენტები მცირეა და არადამაჯერებელი

არგუმენტები აქვს , მაგრამ აკლია ფაქტობრუვი მასალით გამყარება .

არგუმენტები ბევრია და დამაჯერებელი ,

გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით

დასკვნები

არ არის გაკეთებული

და კვნები ალოგიკური და გაუმართავია

ლოგიკურია , მაგრამ ყველა მოსალოდნელი რეზიუმირება არ ხდება

ლოგიკური და ორიგინალურია

აუდიტორია

სთან კონტაქტი

ვერ ამყარებს კონტაქტს , საუბრობს გაურკვევლად

პერიოდულად იყენებთ აუდიტორიას ყურადღების მიპყრობას

გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს

ფლობთ აუდიტორიას , ადექვატურად რეაგირებენ მის რეაქციებზე , ეფექტურად იყენებენ ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს

 

 

 

 

 დავალება1.შექმენი კომიქსი.პერსონაჟების დიალოგებში წარმოაჩინე კონკრეტული გრმატიკული საკითხის(First and second conditionals)ცოდნა და მისი პრაქტიკაში გამოყენების უნარი.მაგ:(If you are a clever boy,we’ll trust you;I would learn much more if I were at school )

პრაქტიკული რჩევები დავალების შესასრულებლად!

·         მონახე ინგლისური ენის სახელმძღვანელოში გვ.56-57 თემა პირობითი წინადადებები,წაიკითხე,გაიხსენე და განიხილე მისი წარმოება და გამოყენები წესები;

·         კომიქსების შესაქმნელად ნახე აღნიშნული  ვებ გვერდი http://mastsavlebeli.ge/?p=26391&fbclid=IwAR0e41ebp1xrHrHjXryfplBbuWaX58MbVGwYoYNOCe1uYkARIh_sVDTyexY

·         ყურადღება მიაქციე წერის სტრატეგიებს(ლექსიკური და გრმატიკული საკითხების ურთიერთკავშირს,პუნქტუაციას,მოახდინე ცოდნის მობილიზება ,შეადგინე დიალოგების პირველადი ვარიანტი და მერე გადაიტანე კომიქსებში;

კომიქსების შექმნის შემდეგ იმსჯელე:

·         როგორ ფიქრობ შენს მიერ შერჩეული კომიქსი ნათლად და მკაფიოდ გამოხატავს  შენს ცოდნას და უნარს კონკრეტული გრამატიკული საკითხის( Conditionals) მიმართ;

·         რა სტრატეგიები და ნაბიჯები გადადგი დავალებაზე მუშაობისას;

·         რა სირთულეებს გადააწყდი აღნიშნული დავალების შექმნისას;

·         რას გააკეთბდი ახლიდან განსხვავებულს თავიდან რომ იწყებდე კომიქსების შექმნას;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

იაპონელებთან შეხვედრა 27.12.2024

  meeting with Japan