მშობელთა თანხმობის ფორმა

პროექტის გეგმა

 

                                                სასწავლო პროექტის გეგმა

სასწავლო პროექტის ავტორი

სახელი, გვარი

სალომე ჯარიაშვილი

ქალაქი

თბილისი

რაიონი

ისანი-სამგორი

სკოლა

153-ე

პროექტის მონახაზი

პროექტის დასახელება

ონლაინ გაზეთი გერმანულ ენაზე Zusammen (ერთად)

პროექტის შინაარსი

ახალმა რეალობამ და იძულებით , მთლიანად დისტანციურ სწავლებაზე გადასვლამ , ცხადია , ბევრი პრობლემა წარმოქმნა , თუმცა სხვადასხვა მიმართულებით შესაძლებლობებიც გააჩინა . ტრადიციული გაკვეთილი და საკლასო ოთახი , გარდა სწავლა - სწავლების პროცესისა , თავის თავში მოიცავს სოციალურ ელემენტებს , ემოციების გაცვლას , ურთიერთობებს , თვალით შესამჩნევ თუ შეუმჩნეველ პროცესებს . ეს ყველაფერი მოზარდებულია დამატებითი მამოტივირებელი ფაქტორით და ამ ფაქტორით გადმოვიდა ონლაინ სივრცეში ძალიან ძნელი . შედეგად , მოსწავლეებისთვის ონლაინ გაკვეთილები ზოგჯერ დამღლელი და უინტერესო ხდება . ამის კომპენსირება , გარკვეულწილად , სხვადასხვა ტექნოლოგიური შესაძლებლობები და გაკვეთილების კარგი დაგეგმვით შეიძლება .მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტით განსაზღვრულია, რომ მან ხელი უნდა შეუწყოს მოსწავლეებში თანამშრომლობითი უნარების განვითარებას , სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკონომიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას, მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას და რაც ამ კონკრეტული პროექტის ფარგლებში ძალიან მნიშვნელოვანია მოსწავლეები ჩართოს ისეთ აქტოვობებში რომელიც გაზრდის სკოლისადმის მათ მიკუთვნებულობის განცდას .პროექტი ონლაინ გაზეთის შექმნა დაიგეგმა და განხორციელდა 10 კლდე, რომელიც

საგანი

გერმანული ენა

საფეხური / კლასი

მე -10 კლასი, საშუალო საფეხური, 32 მოსწავლე

პროექტის განხორციელების დრო

 35 წუ თიანი ონლაინ გაკვეთილი,  1 თვე

პროექტის საფუძვლები

საგნობრივი სტანდარტები

II უცხ . საბ .6 ზეპირი საკომუნიკაციო დაშვების / მიზნის შესაბამისი სამეტყველო მოქმედების შესრულება სათანადო სტრატეგიების გამოყენებით ;

 II უცხ . საბ 7. ნასწავლი ენობრივი საშუალებებით საკომუნიკაციო მიზნისშესაბამისი წერილობითი ტექსტის პირველადი ვარიანტის შემუშავება ;

II უცხ . საბ .10. ზეპირი და წერითი კომუნიკაციისას წარმოქმნილი პრობლემების გაანალიზება , მათ გადასალახად სამოქმედო გეგმის შედგენა ( სწავლის პროცესის მართვა - მეტაკოგნიტური სტრატეგია )

.II უცხ . საბ .12 ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარ - ჩვევების გამოყენების იდეების განხორციელება .

 

პროექტის სასწავლო მიზნები / სწავლის შედეგები

● მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადსხვა ჟანრის პრესას გერმანულად

წაიკითხავენ ინფორმაციას, თუ უნდა შეიქმნას საგაზეთო სტატია, ინტერვიუ, როგორ უნდა აეწყოს ონლაინ გაზეთი; ● მოიპოვეთ ფაქტობრივი მასალა და მასზე განაგრძეთ სხვა საკითხები

 ● გამოავლინეთ დროის მონიტორინგისა და მიზნობრივი გამოყენების უნარის გამოყენება; ● ითანამშრომლებენ ჯგუფებს და მიიღებენ ერთობლივ გადაწყვეტილებებს

მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები

ზოგადი კითხვა

როგორ უნდა შევხედოთ ონლიან გაზეთს?

თემატური კითხვები

რა ძირითადი დამცავი აქვს ონლაინ გაზეთის აგებას? რა სახის თემები უნდა განვათავსოთ გაზეთში?

 

შინაარსობრივი კითხვები

რაში გამომადგება ონლაინ გაზეთზე მუშაობის გამოცდილება?

თუ გსურთ განსაკუთრებული ჯგუფები ან ინდივიდუალურად მიიღებთ მუშაობას საბოლოოდ?

პორების გეგმა

თითოეული ეტაპი წარმოადგენს პორნის რუბრიკას მასწავლებლის სტუდენტთა ჯგუფების მუშაობის შესაფასებლად.

პროექტის მსვლელობის ეტაპები

პორების მეთოდები (ებ) ი

პორების საშუალება / ინსტრუმენტ (ებ) ი

პროექტის დასაწყისში

მინილექცია მოსწავლეებთან ზოგადად მედიის და პრესიის მნიშვნელობაზე

და გარკვევით იმ შემთხვევაში თუ ეს საინტერესოა ეს თემა მათთვის

ზეპირი გამოკითხვა დისტანციურ გაკვეთილზე

პროექტის მსვლელობისას

თითოეულ ეტაპზე აფასებს მასწავლებლებს, რომლებსაც წინასწარ აქვთ სწორი პასუხები ფურცელი ქულებით

თითოეული ეტაპი გვთავაზობს ჩვეულებრივ ტიპის დავალებებს: ფაქტობრივი ცოდნის შეძენა, უცხო ტექსტების მუშაობის უნარის განვითარება, დროის მონიტორინგის უნარის განვითარება, ამ ყველაფრის შემუშავება. 

 

პროექტის დასრულების შემდეგ

კითხვის სტუდენტებმა შეიმუშავეს ცოდნის მიღება და პროექტის მიმდინარე პროცესების წარმოება, პრობლემის დასადგენად.

კითხვის მშობლებისთვის საჭირო არ არის საჭირო და ინახება პროექტის მიმდინარეობა, საჭიროებისა და ხარვეზების დასადგენად.

 

პორების მოკლე მონახაზი

სტუდენტი საჭიროებს დასადგენად და პროექტის სწორად დაგეგმვის პროექტის დაწყებას, სანამ მოსწავლეები იწყებენ გამოკითხვას, თუ არ არის საინტერესო და აქტიური ეს თემა მათთვის, თუ ისინი არ განიხილავენ, რადგან ისინი განაპირობებენ უპირატესობას და მათი მოსალოდნელია, თუ არ არის საჭირო სრულყოფილი და სრულყოფილად გამოყენებული ბოლო წლებში. და თუ მშობლები ავსებენ კითხვებს პროექტის წარმატებით, თუ წარუმატებელ რეჟიმში განახორციელებენ დასაქმებას. (იხ. კითხვარების ნიმუშები)

კითხვითი პროექტის მონაწილეთათვის                  

 

(შემოგთავაზეთ სასურველი შეფასება და კომენტარი გაუკეთეთ პორტებზე)

 

1.რამ ასე გასაგები და მისაღები იყო თუ არა ეს პროექტი?

1.სავსებით 2.ნაწილდება 3.არ იყო გასაგები

2.რამ ასე გამჭვირვალე და ობიექტური იყო პორების სისტემა და მისი შეფასება?

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

3.რემ ასე საინტერესო იყო თემები, ხომ არ არის განთავსებული ონლაინ გაზეთში?

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

 

4.რას მოელოდით ამ პროექტებში და თუ გსურთ მართოთ იმედი?

პასუხი: ---------------------------------------------------- ---- ---- ------------------------------------------------ -------- -------

------------------------------------------------------ - - ------------------------------------------------- ----- ------ ------

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

5.გსურთ, რომ კიდევ გაგრძელდეს მსგავსი პროექტი?

1 .დიახ, 2.არა 3.პასუხი არ მაქვს

6. თქვენი აზრით, რა ხარვეზი გაქვთ ამ კონკრეტულ პროექტს?

პასუხი: 

 

7. რა მოგცათ პირადად თქვენ ამ პროექტმა?

პასუხი: ---------------------------------------------------- ---- ---- ------------------------------------------------ -------- -------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 კითხვითი პროექტის მონაწილეთა მშობლებისათვის                           

 

(შემოხაზეთასურველი შეფასებადაუპასუხეტ დასმულ შეკითხვებს)

1.რამ ასე მისაღებია თქვენ ეს პროექტი?     

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

2.რამ ასე გამჭვირვალე და ობიექტური იყო პორების სისტემა და მისი შეფასება?     

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

3.რამდენად საინტერესოდ იყო შერჩეული თემები პროექტისათვის?      

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

4.რას მოელოდითა მპროექტისაგან დარამ ასე გაამართლა თქვენი იმედები?       

პასუხი: ---------------------------------------------------- ---- ---- ------------------------------------------------ -------- -------

------------------------------------------------------ - - ------------------------------------------------- ----- ------ ------

1 .სავსებით 2.ნაწილდება მხოლოდ 3.არ იყო გასაგები

5.გსურთ, რომ კიდევ გაგრძელდეს მსგავსი პროექტი?     

1.დიახ 2.არა 3.პასუხი არ მაქვს 

6. თქვენი აზრით, რა ხარვეზი გაქვთ ამკონკრეტულ პროექტში ?     

პასუხი: ---------------------------------------------------- ---- ---- ------------------------------------ 

------------------------------------------------------ ---- ---- --------------------------------------------

7. რა მოგცათ პირადად თქვენ და შვილს ამ პროექტმა?      

პასუხი: ---------------------------------------------------- ---- ---- ---------------------------------------------- -------- -------

 

                                                             

 

სხვა საკითხები

წინარეცოდნა

·          საბაზისო უნარ-ჩვევები უცხო ტექსტის აღქმისა და გაზის უნარი, ინტერნეტით სარგებლობენ და დამოუკიდებლად ეძებენ უნარებს. გუნდური მუშაობის უნარი. სხვადსხვა ციფრული რესურსები შექმნის და გამოყენების უნარი.    კონსტრუქციული თანამშრომლობის უნარი.

 

სასწავლო პროცედურები

 

პროექტი დაიწყება 2020 წლის 10 ნოემბერს  და გაგრძელდება ერთი თვის განმავლობაში .10 დეკემბერს ჩატარდება   დასკვნითი პრეზენტაცია ონლაინ სივრცეში თიმსის პლატფორმის გამოყენებით. საჭიროების დასადგენად და სტუდენტის დაგეგმვის პროექტის დაწყების დაწყებამდე მოსწავლეებს ჩავუტარე ზეპირი გამოაქვეყნებს კითხვაზე, თუ ეს არ არის საინტერესო და აქტიური ამ თემებში, თუ ფასები არ არის გათვალისწინებული, რომ პრესის, მედიცინისა და ოლიმპიური გაზების მიმართვა მუდმივად არსებობს . ვცვლი ან მოდიფიცირებულს გამოიყენებს ვუკეთებ აქტივობებს და პორების რუბრიკებს . პროექტის ბოლოს მოსწავლეები და მშობლები ავსებენ კითხვარებს პროექტის წარმატებით თუ წარუმატებლობით განახორციელებენ ააა ა ა რას აკეთებენ პროექტის არმატებით თუ წაიკითხავენ განხორციელებას ა 9.აქტივობას.ესაა.     

1.პროექტის იდეის პრეზენტაცია (მინილექციის განსაკუთრებული თემა, ზეპირი გამოკითხვა)  

2. საგაზათო ჟანრის გაცნობა, თუ დაეხმარებით სტატიებს, რეპორტაჟებს, ინტერვიუების წაკითხვას და ძირითადი დადგენის დადგომას (პორების 10 ბალიანი რუბრიკით)

3.უფლებების და ფუნქციების დელეგირება. (გაზეთის ფოტოგრაფია, დიზაინერი, ჟურნალისტები, რედაქტორი)

4. ელექტრონული რესურსების გამოყენების https://www.canva.com/ და ონლაინ გაზეთის შაბლონის შექმნა 10 ბალიანი რუბრიკით)      

5 . ინტერვიუების და სტატიების დაწერა ჯერ ქართულად და შემდეგ გერმანულად.

6.მონიტორინგი და უკუკავშირი

7.საბოლოო პროდუქტის წარმოება და პრეზენტაცია (შეფასება 10 ბალიანი რუბრიკით)

8.პროექტის პრეზენტაცია

9.პროექტის შეფასება

 

 

 

სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები

აპარატურული უზრუნველყოფა ( მონიშნეთ, რომელიც პროექტის ფარგლებში შეიძლება )

კომპიუტერები (ებ) ი

მეხსიერების ბარათი / ჩიპი

მობილური ტელეფონი

ფოტო / ვიდეო კამერა

პრინტერი

ინტერნეტკავშირი

პროექტორი

სკანერი

ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა

ლაზერული დისკი / ჩიპი

ტელევიზორი

სხვა ----------

პროგრამული უზრუნველყოფა ( მონიშნეთ, თუ გსურთ პროექტის ფარგლებში შეგროვება )

ტექსტური რედაქტორი

ელ. ფოსტა

ვებედიტორი

ელ. ცხრილები

 ვიდეო / აუდიო რედაქტორი

ტესტირების პროგრამა

გრაფიკული რედაქტორი

საგამომცემლო პროგრამა

ბლოგი

საპრეზენტაციო პროგრამა

ელ. ენციკლოპედია

 სხვა ----------

ვებბრაუზერი

ელ. კითხვარი

 

ბეჭდური მასალები

გერმანული გაზეთი Die Welt ელექტრონული გაზეთი mascavlebeli.ge 

ინვენტარი / მასალები

CD ფლეიერი , კომპიუტერი, ლეპტოპი, მობილური, პლანშეტი

ინტერნეტრესურსები

http://reporter.ge/wp-content/uploads/2015/10/ როგორ დავწეროთ- Outline-GE-UPDATED-1.pdf 

http://www.rogor.ge/article_1103_rogor-davwerot-kargi-statia.html

https://www.qwelly.com/m/group/discussion?id=6506411%3ATopic%3A1284003

https://www.living-democracy.com/ge/textbooks/volume-2/students-manual-10/tool-2/toolbox-3/

https://www.canva.com/

https://www.living-democracy.ge/textbooks/volume-4/students-manual-6/student-handout-41/

 

 

 

 რუბრიკები

 

 

პრეზენტაციის შეფასების  რუბრიკა

 

პასუხობს თემას

1

ფლობს აუდიტორიას (გამოიყენეთ მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)

2

საუბრები გამართული ენით და გამოიყენეთ შესაბამისი ტერმინოლოგია

2

გამოიყენებს განსხვავებულ წყაროებს

2

ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს

1

გამოიყენეთ თვალსაჩინოებას

1

იცავს დროის ლიმიტს

1

 

 

 

 

 

მოძიებული მასალის შეფასების  რუბრიკა

 

მოძიებული მასალა ჩვეულებრივ გახსნილია / თემები

3

გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო / საშუალება

3

მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია

4

 

 

 

 

 

 

წერილების საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკა

 

 

დავახასიათებთ განსაზღვრეთ ვადებში

1

დავალება სრულყოფილია

3

სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს

4

იცავს წერის კულტურას

2

 

 

ტექსტზე მუშაობის შეფასების რუბრიკა

 

 

ტექსტში ახარისხებს ინფორმაციას

2

ამოიწერს / მონიშნავს და განმარტავს მთავარ სიტყვებს / ცნობაში

3

ტექსტის დასამუშავებლად და გასაოცრად გამოყენების სქემებს, დიაგრამებს, აზრობრივ რუკებს

3

მსჯელობს და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს

4

 

ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

                                                                 

ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია

1

ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს

2

ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)

2

ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს

2

ჯგუფი პასუხობს კითხვებს

2

ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს

1

 

                                                                ნაშრომის შეფასების რუბრიკა

 

 

 

         

ნაშრომი პასუხობს თემას

2

ნაშრომი არის ზედმიწევნითი სუფთად შესრულებული

4

ნაშრომში ჩანს ავტორის დამოკიდებულება თემის მიმართ 

2

ნაშრომი წარმოაჩენდა დროის ლიმიტის დაცვით

2

 

No comments:

Post a Comment

იაპონელებთან შეხვედრა 27.12.2024

  meeting with Japan